Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Linkin Park και εγώ


Οι Linkin Park είναι το πρώτο συγκρότημα που άρχισα να παθιάζομαι πριν 8 χρόνια στην δευτέρα γυμνασίου. Μόλις είχα ξεφύγει από την pop μουσική(βλ.Backstreet Boys), οπότε οι φίλοι μου το θεώρησαν κατόρθωμα και εγώ μαζί περήφανη για τον εαυτό μου.
Είναι η φάση που περνάνε όλοι οι έφηβοι,εγώ βρήκα διέξοδο στη μουσική. Θυμάμαι ακόμα το πρώτο cd που αγόρασα, τότε μπήκε το μικρόβιο, στην πρώτη επαφή. Hybrid Theory...Αμέσως στο pc με ακουστικά στα αυτιά, να παίζει με το κουμπί repeat all πατημένο. Κι έτσι προσπαθούσα να αποστηθίσω ότι στίχους μπορούσα, έψαχνα με την κολλητή μου μαγαζιά ειδικά με μπλούζες από groups και απέκτησα τελικά δύο μπλούζες( η μία δώρο από φίλο) και μια αφίσα υφασμάτινη.
Δε θα σας ενδιαφέρουν αυτά, αλλά είναι αληθινά και όφειλα να τα γράψω γιατί είμαι η δημιουργός και εκτός των πληροφοριών σχετικά με τους Linkin Park, ήθελα να περιγράψω και τη σχέση μου με αυτούς.

2 σχόλια:

Eutuxia είπε...

Wraioi kai oi linkin park alla oi scorpions einai oi prwtoi ! pantws wraia videakia kai to kalutero tous cd einai to live in Texas!

Pigis είπε...

bravo totoula poli kali douleia.
eftiaxne k i ksaderfi tetoio site.tha sou steilw address gi ana pareis idees molis tin petixw.aa kai ksexasa na se euxaristisw gia ti mplouzitsa pou m pires me nadia.Sorry alla ti foresa simera prwti fora kai to thimithika!!!!!